ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ....

ΕΚΘΕΣΗ:

ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ

Είμαι μαθητής της Α΄ Δημοτικού ενός ιδιωτικού σχολείου. Εχθές είχαμε Γ.Σ. του σχολείου μας. Ο Νέος Διευθυντής πρότεινε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του Σχολείου που θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις σε μας και τους γονείς μας…

Πριν από όλα όμως να σας γνωρίσω τις παρέες του σχολείου μας.

Η πιο μεγάλη παρέα του σχολείου δεν τα πάει καλά με το νέο Διευθυντή του σχολείου ενώ λέγεται ότι συχνά κάνει ζαβολιές στα παιχνίδια με άλλες παρέες. Αυτή η παρέα τα πήγαινε καλά με τον προηγούμενο διευθυντή.

Η επόμενη πιο μικρή παρέα, έχει καλές σχέσεις με το διευθυντή, αλλά επειδή τελευταία έχει κολλητηλίκια με τη μεγάλη παρέα κάνει κι αυτή το ζόρικο.

Ο πιο καλός μαθητής της τάξης, ο «σπασίκλας» θα έλεγα, παλιά ήταν στη μεγάλη παρέα αλλά επειδή δεν του άρεσαν οι ζαβολιές τους παράτησε και έφτιαξε μια δική του παρέα. Αυτόν τον τύπο που ξέρει πάρα πολλά οι της μεγάλης παρέας δεν τον αφήνουν με τίποτα να ολοκληρώσει μια κουβέντα. Όλο τον διακόπτουν και γίνεται χάβρα Ιουδαίων. Έτσι έγινε και χθες.

Υπάρχουν τέλος 2-3 ακόμη μικρότερες παρέες που γενικά τα λένε καλά άλλος πιο ήπια και άλλος πιο άγρια.

Εγώ είμαι στην παρέα με τα πρωτάκια. Παρόλα αυτά και εγώ ζήτησα να μιλήσω. Υπήρξαν βέβαια μερικά πιο μεγάλα παιδιά που με ήξεραν κι από τη γειτονιά που μένουμε και προσπαθούσαν να με καθοδηγήσουν στο τι θα πω και πως θα το πω, ώστε ούτε με το Διευθυντή να τα βάζω, ούτε και να τσιγκλάω τη μεγάλη παρέα για τις ζαβολιές που κάνει… (Δεν είναι προς συμφέρον μου, λένε αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοούν μιας και είμαι ακόμη μικρός).

Είναι φανερό πως το γενικό κουμάντο το κάνει η μεγάλη παρέα. Αλλά και ο διευθυντής είναι ανένδοτος. Βλέπει και την κωμωδία που παίζεται στη συνέλευση και δεν κάνει πίσω. Α! Ξέχασα να πω πως από όλα τα παιδιά του σχολείου, μόλις το 2%, εμφανίζεται όταν κάνουμε συνέλευση στο σχολείο… Τα άλλα βλέπουν Μπομπ Σφουγγαράκη στην τηλεόραση.

Τελικά η συνέλευση αποφάσισε πως αν ο Διευθυντής του σχολείου δεν μας κάνει το χατίρι, θα τον καταγγείλουμε δημόσια και ίσως κάποιοι από τη μεγάλη παρέα θα κρατήσουν την αναπνοή τους μέχρι να σκάσουν! Αφήστε που θα ζητήσουν και την παρέμβαση του γενικού επιθεωρητή!!!

ΥΓ1: Ο Διευθυντής αφού υποσχέθηκε ότι θα καθυστερούσε λίγο τις αλλαγές, τελικά δεν κράτησε το λόγο του, ούτε για λίγο...

ΥΓ2: Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι τυχαία και συμπτωματική…

Γιαννάκης μαθητής Α’ Δημοτικού Για την αντιγραφή Γιάννης Τράπαλης οδοντίατρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: